ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΕΡΟΣΚΗΠΟΥ Β΄
Δευ-Παρ – 7.30-13.05
Τηλέφωνο: 26963346
Τηλεομοιότυπο: 26960715
Μενού

Τελευταία μέρα του σχολείου.....

Σήμερα 17 Ιουνίου είναι η τελευταία μέρα των παιδιών μας στο νηπιαγωγείο. Με αφορμή αυτό, έγινε η απονομή των διπλωμάτων τους καθώς επίσης και μια αναμνηστική πλακέτα από τον Σύνδεσμο Γονέων. Τα παιδιά που θα μείνουν στο σχολείο μας ακόμα μια χρονιά όντας οι μεγάλοι μαθητές λαμβάνουν τον ρόλο του αρχηγού για την νέα σχολική χρονιά και φοράνε το στέμμα τους. Σίγουρα δεν θα μπορούσε η διευθεύντριά μας να παραλείψει να συγχαρεί όλα τα παιδιά που ολόκληρη χρονιά έφερναν τενεκεδάκια, λάδι και μπαταρίες. Το κάθε παιδί έλαβε από ένα τιμητικό δίπλωμα. Μπράβο σε όλα τα παιδιά!

Καλό καλοκαίρι παιδάκια μας γλυκά και να θυμάστε πάντα πως οι κόποι αποφέρουν πάντα καρπούς! Να είστε πάντα ο εαυτός σας και να στοχεύετε ψηλά! Προσπαθούμε μέχρι να τα καταφέρουμε! Καλή συνέχεια!