Νοστιμιά και χαλάρωση με παγωτά!
Τα παιδιά απολαμβάνουν το παγωτό τους. Μα επισκέφθηκε ο παγωτατζής που είναι ο αγαπημένος φίλος των μικρών μα και των μεγάλων! Αξίζουν κάθε μπουκιά του και αξίζουν αυτό και πολλά άλλα μιας και τα παιδιά μας τις προηγούμενες μέρες κοπίασαν τόσο πολύ για να φέρουν εις πέρας την καλοκαιρινή τους παράσταση. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας και χίλια μπράβο! Καλή απόλαυση παιδιά μας!