Τα παιδιά με την καθοδήγηση της διευθύντριας και των εκπαιδευτικών τους ξεκινούν να φυτεύουν διάφορα λαχανικά στον λαχανόκηπό τους. Μαθαίνουν μέσα από αυτή τη δράση να φροντίζουν τα φυτά και να έχουν ευθύνη για την ανάπτυξή τους.