Περπατώ με χαρά και γνωρίζω το χωριό μου!
Σήμερα 15 Ιουνίου τα παιδιά του σχολείου μας περπατούν για να φτάσουν στην πλατεία του χωριού τους. Επισκέπτονται τα μνημεία των ηρώων και μαθαίνουν για τις ηρωικές τους πράξεις. Ακολούθως, μπαίνουν στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής και κατευθύνονται στο Δημαρχείο. Αξίζει να σημειωθεί πως ο δήμαρχος βγήκε και μίλησε στα παιδιά και τα συγχάρηκε για το ζήλο τους για μάθηση. Η περιπέτειά μας δεν σταματά εδώ. Συνεχίζουμε για να γνωρίσουμε το παραδοσιακό γλυκό του χωριού που δεν είναι άλλο από το λουκούμι. Η κα Πολυξένη και η κα Γαλάτεια μας μίλησαν για τα λουκούμια και πως παρασκευάζονται και μας κεράσαν. Συνεχίζουμε τον περίπατό μας στο μουσείο και μαθαίνουμε διάφορα πράγματα για την λαική τέχνη καθώς και για το ελαιοτριβείο!